mandag den 14. juni 2010

UPS, jeg kom til at pille ved noget..

Baggrunden er da meget pæn, men layoutet er ikke helt ok.
Måske Anne, du kan fikse dette?

Nå, det var slet ikke derfor, jeg bevægede mig ind på bloggen. Min ærinde var dagens logbogsnotater fra søturen. Det kommer her:

Anne havde meldt forfald, så Helle tog pladsen og tilbød tilmed at styre hele vejen. Tak for det, og vi håber, at det lettede lidt på hovedpinen.
Vi havde endnu ikke lagt fra vores egen bro, før vi fornemmede livet på nabobåde/badebroen. En flok ungersvende havde indtaget broen samt en masse øl, og stemningen var høj ligesom den medbragte musik. Iført bar r... forsøgte de at svømme et par robåde op, men opgav og krøb i land...tihi...
Helle skulle have frisk luft og var hurtig på styresnoren, da Janet erklærede, at hun ville ro mindst 8 km i dag. Vi tog turen på tværs af bølger og sø, vendte båden og gentog ruten, så vi endte på 10 km. Pia mente, at "al den pisken flødeskum tværs over søen" var et par km for meget, men havde ikke andet valg end at følge med os andre.
Efter næsten to timer på vandet stavrede vi i land med ømme bagdele og muskler og nye vabler i håndfladerne. Hjemme hos Elisabeth giver denne bedrift ikke håneret, men ret til at småjamre i morgen tidlig, når vækkeuret ringer. Jeg tror også, jeg får brug for en let jamren i morgen.

Mette, dagens stroker.

4 kommentarer:

mandagspigerne sagde ...

Øhhh...nu har jeg pillet ved lidt, men hvad er det mon for en firkantet klods der er til højre?
og har I også en irriterende bippenede lyd?
Og kalenderen er væk?? er det mon klodsen?

Kh Anne

mandagspigerne sagde ...

Nå nu er den firkantede klods væk...og den bippende lyd...men hvor kalenderen er...aner jeg ikke.
Jeg leder.
kh Anne

mandagspigerne sagde ...

Kan ikke finde den html-kode, vi på logge os på via googles forside
Kh Anne

mandagspigerne sagde ...

Jeg vil ikke nægte at jeg stærkt bakkede de 8 km op, men Elisabeth skal nu have æren. Flere ture med kun 6km var ikke til at leve med, men sådan bliver det nogle gange, specielt når styrmanden mangler. dagens 1er, janet