tirsdag den 15. juni 2010

Pilfinger...


Hi hi...Mette har pillet og noget har jeg kunnet få på plads, men kalenderen er pist væk. Jeg har nu lavet et billede i vores sidebar...klik på billedet og du kommer til vores google-kalender. Hvis du skal se aftaler eller indsætte nye begivenheder/aftaler, skal du være logget ind.
Jeg ville gerne have vores billede ind midt på bloggen, men det tror jeg ikke vi kan få...skal vi ikke bare lade det blive som det er?
Måske vi skulle få taget et nyt, hvor vi alle er på??
Har alle været inde på Mettes doodle?
Jeg ser i har haft en lang tur i går...jeg blev afsløret af Ole, da han var forbi med Eddies stige..."pjækker du?" blev jeg spurgt
"ahemmm, tilflyttermødet var aflyst, for få tilmeldte" hviskede jeg så :-*)
Kærlig hilsen Anne

3 kommentarer:

Mette Vang sagde ...

Jeg kan godt lide kalenderens placering. Ja, super idé med nyt foto - med vores nye RØDE T-shirts!

Anonym sagde ...

selvfølgelig med vores nye røde t-shirts på :-)

Pia sagde ...

Det går dæleme stærkt det her...
Som så meget andet, tager det liiige lidt tid for os gamle at vænne os til et nyt lay-out.
Lad mig sige det sådan: jeg kan vældig godt lide, at kalenderen er kommet op i sidebaren.
Og jeg er også helt med på, at vi bør få taget et nyt billede med vores røde look. Eftersom vi har en del studenter, der "laver ingenting", kan én af dem vel være hoffotograf?
Savner jeg bare bare lige ømme baller, vabler samt hold i ryggen? Hvornår bliver det mandag!