tirsdag den 11. maj 2010

Uden styrmand..

Inden der er gået endnu en uge, må jeg som 4ér vel hellere skrive lidt om tirsdagens tur. Vi måtte af sted uden Pia og dermed uden styrmand. Ikke sjovt da det blæste en halv pelikan. Vi lavede lidt om på ruten og tog først en tur ned mod Kongebrovejen, for så kunne vi altid ro ind og tage Pia med, hvis hun skulle nå frem. Det gjorde hun nu ikke, så vi tog en tur over mod Parnas.. Vores medbragte vanddunk rutschede noget rundt og først da den blev lagt ned, kom der nogen ro over båden.
Jeg har mere eller mindre glemt hvad vi talte om, bortset fra at vi ikke havde helt styr på, hvorfor der blev flaget. Så jeg har undersøgt og fundet ud af følgende:
4.maj flages der for Prins Henrik ( ikke Margrethes Henrik, for han har jo 11.juni?)
5.maj flages der for befrielsen..
Åh jo, så hørte vi om Bjarnes tidligere kollega og dennes liv..skøn beretning.
Var der mere?
Jo jo, vi blev af Janet inviteret til spisning på lørdag, dog skal mændene lige mødes torsdag og bygge lidt sammen. (skulle vi andre strikke? eller var det bare mig der drømte??)
Helt privat ønsker jeg os tilbage til mandagsroning...da vejret ALTID er bedre på disse dage.

Kan I alle have en supertur i dag!

Kærlig hilsen Anne

Ingen kommentarer: