onsdag den 19. maj 2010

Endelig mandagsvejr på en tirsdag.




Lad mig starte med at skrive :" Ved godt det er en kajakroer!" Men det går vel!

Klokken 16.50 kom vi af sted. Vandet var godt og vejr og vind ligeså. Snakken gik allerede fra start og i flæng kan nævnes følgende emner...Studenter, studenterhjælp (til mødrene) sabbat år, sfo arbejde, tur til København tirsdag, nedstemning af ekstra tur i Parnas bugten, samkørsel de forskellige arbejdspladser imellem, mere nyt ro tøj og ikke mindst:

1) Gavekasse.....vi indbetaler alle 100,- kr.. Anne passer kassen (og overvejer et google-dokument, mere herom senere.)

2)Kalender.....vi har en fælles kalender, fordi vi jo har en google konto ( se rundsendte mail)

3)Næste ro-dato....kan ses i kalenderen HiHi...nej det er Pinsemandag klokken 9.45!!


Jeg giver jer lige hjemmearbejde:

1) gå i vores google-kalender

2) indsæt din fødselsdag (husk at vælge "hele dagen" og gentagelse "årligt")

3)send mig en mail (den I plejer at bruge) når du har udført opgaven :-)


Tjaa, hvis der er tilføjelser til vores skønne mandagsroning...på en tirsdag....så skriv endelig selv mere på .
Kærlig hilsen Anne, dagens halve styrmand.
Nb...jeg har gjort vores blog lidt bredere...håber det er ok :-)

2 kommentarer:

mandagspigerne sagde ...

Done! hilsen Mette

Anonym sagde ...

Fint Mette, jeg tjekker lige i morgen !! hihi