søndag den 7. september 2008

Undskyld Janet....



Her går jeg så og venter og venter og venter.

På et blogindlæg fra Janet....for hun var jo styrmand der i mandags...

Glemte helt at det jo sådan set var mig der var styrmand sidst på turen, og dermed den der skulle skrive et referat...

Ups har jeg lige glemt, hvad vi snakkede om...ja

Har jeg en ide om hvad vi snakkede om....nej

Et er jeg dog sikker på...vi havde det hyggeligt....ja ja


I ugens løb har Janet og jeg så roet sammen endnu engang, sammen med onsdagsnurserne...og her snakkede vi lidt om, at lave en damefrokost i roklubben, for mandagspiger og onsdagsnurser.....og hvem der ellers kunne tænke sig at deltage...var det noget vi skulle gøre mere ved?


Derudover besøgte vi Gitte og Kåre...Fik kaffe og boller med chokolade...Hilste på Maria. Men derudover så vi på grusgraven...hold da lige op et arbejde der er sat i sving.


Kåre bliver 50 på tirsdag...Tillykke...

Ingen kommentarer: