mandag den 29. september 2008

Turen går til...

Alaska eller Allerød?

- det er måske et spørgsmål om, hvor mange points (læs kilometer) vi har roet hver især?

Hvis det står til Janet, bliver vores næste rejsemål en tur over Atlanten til det nordlige Amerika, hvor vi skal se på pukkelhvaler, vandre i tempererede regnskove - og måske cykle lidt?

Nu må hver især afgøre, hvor turen går hen:

  • Mette 176 km
  • Pia 196 km
  • Anne 212 km
  • Janet 316 km
  • Gitte 387 km

Nogle af os (!) bruger jo ufine metoder, idet de ror sammen med andre - jeg vil slet ikke nævne OnsdagsNurserne her, fordi vi måske skal holde en fælles frokost i anledning af 2 velrenomerede damers fødselsdag...- måske mødes vi på neutral grund en tirsdag.

Pga. af bådens manglende udstyr var jeg ikke i stand til at høre, hvad der foregik nede bagved - hvilket får mig til at erindre, at jeg skal huske at købe kværnsalt (arjh, var den for hård?).

Potientiel 2. styrmand, idet Gitte sur og vrissen over mgl. kræfter i forbindelse med 2 x influenza og operation stadig var en del træt:

Pia


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

mine 212 km må kunne række til Assens?

Mette Vang sagde ...

176 km, lad mig se...hvis jeg kan starte mit togt et sted i Beringstrædet, så skulle 176 km nok kunne bringe mig til Alaska. See you girls! Hilsen Mette