tirsdag den 7. april 2009

Aaaahhh...!

Omtrent sådan lød det fra Anne efter bare 3 små åretag - og vi andre faldt hurtigt i med diverse lyde, der alle udtrykte en dyb nydelse.

Gitte har fået orlov indtil videre, mens hun forfølger en gammel drøm om at være med på 4'eren. Det er ikke enhver Mandagspige beskåret at avancere på denne måde, så vi er ret stolte af hende.

Hele to afløsere var indforskrevet til denne vores 1. tur. Tak til Elisabeth og Helle for både muskelkraft og snakketøj - begge dele var toptunede.

Vi må have snydt under vinterens hårde træning med gymnastikken, for adskillige nye muskler har fundet deres vej frem til overfladen. Så måske skal det snarere være Aaavv fremfor Aaaahhh!?

1. styrmand Pia

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja tak skal du ellers have...jeg har fundet nogle arm-skulder- og rygmuskler, som jeg helt havde glemt jeg havde :-)

Mette Vang sagde ...

Ja, jeg fik mærkeligt nok også ondt i skuldre og overarme her i påsken. Troede først det handlede om min solooptræden med bautasten til havens nye bed, men ved nærmere eftertanke stammer de ømme muskler nok snarere fra ophold i gigbåd på Sorø sø!