onsdag den 20. august 2008

Ugen, hvor der for nogle blev to mandage

Som tiden flyver...og inden vi får set os om er det mandag igen...og inden vi igen får set os om for mørkt til at komme på søen...Men i mandags satte Pia og jeg os for, at vi skulle sætte ud i tempo "RIGTIG MEGET HØJT" og dette blev gjort af to årsager...1) Gitte skulle videre til et møde, og 2) at det er voldsomt sundt at få pulsen sat i vejret... Disse to årsager, forhindrede dog ikke snakken i at fortsætte som den plejer...og hvorfor dog også lave om på det? Vi nåede dog rundt i en rigtig god tid, Gitte nåede, hvad hun skulle nå, og vi andre nåede lige at komme med til en lille fest på roklubbens terrasse..Her fejrede man at Guldfireren havde vundet. I første omgang var vi jo naive og troede, at det var os, der skulle hyldes :-)

Men for to af os blev det så også ugen, hvori der kom to mandage...Janet ror jo med "Onsdagsnurserne" og i dag blev det så dagen, hvor jeg fik lov til at være 2er på denne sundhedsbåd...2 af de øvrige sygeplejersker havde forfald... og jeg vil da lige hilse og sige, at snakken går lige så livligt på denne båd, som i vores.



Kærligste hilsner Anne...som jo så nok pjækker fra Kroppens Hus i morgen...for motion 3 gange om ugen, det er da vist at stramme den lige lovligt meget ?



NB..Måske er Eddie overtalt til at deltage i svedetime på Frederiksberg Skole...er der andre Mandagspigemænd der tør tage stafetten op?

3 kommentarer:

Mette Vang sagde ...

Jeg synes bare, Eddie skal komme til svedetimen...med eller uden mandagspigemænd. Kan han ikke nøjes med en mandagspige?

Anonym sagde ...

Jo Mette, men Janet og jeg overvejer også at starte op (alligevel, trods tidligere udmeldinger)
Eddie skal lige se, om der sker noget "sportsligt" på arbejdet .

Pia sagde ...

Tja, hvis vi bliver så mange, kunne jeg måske også overtales til Svedetimen. Lad høre lidt nærmere, for så kan det være jeg skal "vride armen rundt" på Jesper.