søndag den 10. august 2008

Pedersborgdagen d. 9. august


Sikke en dejlig dag, vi havde på stand 12, 13 og 14. Vejret var perfekt for os kræmmere, og det fremmede både besøgstallet og købelysten hos kunderne.


På stand 14 kan jeg melde tilfredshed med dagens omsætning: 8 timers "arbejde" og 962 kroner med hjem. Da jeg havde afregnet med Mathilde (en dyr dame) og Mathildes klassekasse, havde jeg 402 kroner til overs til mig selv! Jeg er ganske tilfreds, for med i denne beskedne dagløn fulgte herligt selskab med Pia, Eddie og Anne, og hen på formiddagen kom Janet forbi med dejlig forplejning. Besøg på standen fik jeg også: Både mor og svigermor kiggede forbi, Mathilde med sin veninde Marlene kom sammen med Bjarne, som til min irritation havde taget svigermors g-a-m-l-e Phaff symaskine med. Symaskinen stod på standen i 5 minutter, og så var der bid! (UNDSKYLD Bjarne!) 50 kroner var prisen, og køber var meget glad! Jeg skulle måske have sat prisen lidt højere.

Ja, en dag som denne får den indre kræmmer frem, og der spekuleres i bedst mulig markedsføring, udstillingsteknik, prissætningsteorier og kundepsykologi, så vi næste år kan få en endnu større omsætning! Jeg glæder mig allerede!


Se også de gode billede på Annes blog.
Hilsen Mette, lystkræmmer

Ingen kommentarer: