mandag den 19. oktober 2009

Og dér stod jeg ...

- omklædt, rødkindet (det gik stærkt), vel vidende at Janet havde tillagt sig en ukontrollerbar mave ... men vi var vel nok alligevel. Men nej, Elisabeth var arbejdsmæssigt forhindret.
Derfor blev jeg "kun" mødt af Anne, som forgæves havde forsøgt at ringe til mig (og jeg hæsblæsende kvindemenneske havde glemt min mobil på arbejde - surt!).
Men i stedet for at ærgre os, gik vi straks i gang med at udrede diverse fototekniske spørgsmål. Svaret på disse indviklede tekniske detaljer vil foreligge, så snart jeg har fået et fyldestgørende svar fra min fotohandler. Det går i al sin enkelthed ud på, at jeg ikke er i stand til at tage skarpe billeder med mit dyrt indkøbte kamera.
Dette var vel så sæsonens sidste rapport fra søen. Jeg kan tilføje, at solen viste en meget smuk solnedgang allerede kl. 18.15, så en rotur var måske allerede skrinlagt inden den kom i gang...
Tak for i år!
Kærlig hilsen
Pia

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der kom du mig i forkøbet Pia...jeg havde tænkt at lave et indlæg, hvor vi to havde været ude i dobbeltsculler og med kyndig vejledning af Arnold, men ingen ville vel have troet på det, tror du?

Pia sagde ...

Næh, sandsynligheden er nok ikke stor - men det kunne have været sjovt om nogen havde troet på historien. Så kunne vi for et kort øjeblik have solet os i de andres beundrende blikke...!